نصب آبچکان

روش نصب آبچکان

روش نصب آبچکان

روش نصب آبچکان داخل کابینت :

اولین قدم برای نصب آبچکان داخل کابینت، اندازه گیری ابعاد کابینت است. با توجه به اینکه کابینت ها ابعاد و اندازه مشخصی دارند، در نتیجه در کوتاه ترین زمان می توان آبچکان مناسب داخل کابینتی را فراهم نمود. برای اندازه گیری دقیق کابینت ها توجه داشته باشید که به دلیل لبه های بدنه کابینت، 2.3 میل از اندازه واقعی عرض کابینت کم می شود.

روش اندازه گیری محل نصب آبچکان :

طول یونیت محل نصب آبچکان داخل کابینت ام دی اف، در چهار سایز 80 ، 90 ، 100 و 120 می باشد. برای محاسبه اندازه یونیت می توانید طول درب کابینت را اندازه گیری کنید. عمق استاندارد آبچکان ها نیز 25 سانتی متر است. با توجه به اینکه کابینت ها دارای عمق مشابه و 30 سانتی متری هستند پس نیازی به نگرانی نسبت به عمق (عرض) آبچکان برای نصب نیست. ارتفاع آبچکان نیز 7 سانتی متر است که سد مناسبی در برابر افتادن ظروف خواهد بود.

راهنمای سایزبندی آبچکان در یونیت های مختلف :

یونیت 80   : طول : 76.5cm .  عرض 25cm . ارتفاع : 7cm

یونیت 90   : طول : 86.5cm .  عرض 25cm . ارتفاع : 7cm

یونیت 100 : طول : 96.5cm .  عرض 25cm . ارتفاع : 7cm

یونیت 120 : طول : 116.5cm . عرض 25cm . ارتفاع : 7cm

 

نصب آبچکان داخل کابینت :

در دو سمت انتهایی آبچکان، مفتول های صافی قرار دارند. ابتدا باید دو پایه پلاستیکی که همراه با آبچکان ارسال می شود، تهیه کنید و به وسیله پیچ به دیواره های داخلی کابینت وصل کنید. سپس هر یک از دو سر مفتولی سبد را درون شیار های موجود در پایه ها قرار دهید. به این ترتیب سبد نصب و آماده استفاده خواهد بود. توجه داشته باشید که این نوع روش نصب فقط برای کابینت های ام دی اف می باشد.

پایه آبچکان استیل

پایه آبچکان فلزی

آبچکان آبکاری

آبچکان کروم طرح بافت

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *