آبچکان, آبچکان آلومینیومی, آبچکان رومیزی, دسته‌بندی نشده

آبچکان رومیزی آلومینیومی لوتوس

آبچکان رومیزی کنار سینک آلومینیومی لوتوس یراق

آبچکان رومیزی آلومینیومی لوتوس نیاز شما را به وجود یک آبچکان در کنار سینک ظرفشویی آشپزخانه فراهم می سازد.

در تولید آبچکان رومیزی یا کنار سینک لوتوس از متریال آلومینیوم درجه یک بهره بردیم. طراحی این محصول در 3 مدل یک طبقه ، یک و نیم طبقه و دو طبقه و چهار رنگ طلایی، نقره ای، مشکی و سفید می باشد

که نسبت به نیاز و سلیقه خود، می توانید آن را تهیه کنید. محصول ما با داشتن شیار هایی در سایز های مختلف میتواند در برگیرنده انواع ظروف شما در ابعاد متفاوت باشد.

آبچکان رومیزی آلومینیومی لوتوس مدل یک طبقه :

شاسی این مدل داری دو بخش جا بشقابی و سطحی صاف مناسب قرارگیری ظروفی از جمله لیوان، استکان، پیاله و … می باشد. قسمت جلویی آبچکان دارای 5 آویز لیوان بصورت جداگانه است و متعلقات دیگر این محصول شامل سینی پلاستیکی برای نگهداری و هدایت آب به سینک و یک جای قاشق و چنگال با قابلیت  جابجایی می باشد.

آبچکان یک طبقه رو میزی آلومینیومی لوتوس

آبچکان یک طبقه رو میزی آلومینیومی لوتوس

آبچکان رومیزی آلومینیومی لوتوس مدل یک و نیم طبقه :

این مدل دارای یک طراحی بسیار جذاب و جا دار و شاسی آن دارای دو طبقه می باشد.

طبقه اول همانند مدل یک طبقه از دو بخش جا بشقابی و جای قاشق چنگال تشکیل شده و نیم طبقه دوم که دارای سطح صاف است میتواند ظروف بیشتری در خود جای دهد.

سینی پلاستیکی، جای قاشق چنگال و چنگال و پنج آویز لیوان از دیگر متعلقات این مدل می باشد.

<yoastmark class=

آبچکان رومیزی آلومینیومی لوتوس مدل دو طبقه :

همانطور که از نامش پیداس، دارای دو طبقه کامل می باشد که طبقه اول شامل سطح صاف و طبقه دوم آن بطور کامل جا بشقابی است. این محصول هم مانند مدل یک طبقه و یکو نیم طبقه دارای سینی، جای قاشق چنگال و آویز لیوان می باشد.

<yoastmark class=

سینی زیر آبچکان

برای جلوگیری از ریختن آب بر روی سطح میز یا صفحه کابینتی که آبچکان رومیزی روی آن قرار دارد، یک سینی پلاستیکی برای محصول تعبیه شده است. این سبد پلاستیکی و سفید رنگ می باشد. یک طرف سینی زیر ابچکان سوراخ هایی وجود دارد که مخصوص خروج و هدایت آب به داخل سینک است.

گروه تولیدی لوتوس یراق طراحی و ساخت شاسی آبچکان رومیزی را بصورت کشویی انجام داده است، در این حالت وقتی داخل آبچکان ظروف شسته شده قرار دارد، برای تخلیه آب یا شست و شوی سینی بدون نیاز به بلند کردن یا جابجایی آبچکان می توانید سینی را بصورت کشویی از زیر آبچکان آلومینیومی بیرون بکشید.

سینی آبچکان رومیزی آلومینیومی لوتوس یراق

سینی آبچکان رومیزی آلومینیومی

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *